Procés pressupostos participatius 2023
#presupostosparticipatius Despeses pressupost municipal
Process phases
-
128/10/2022 - 02/11/2022
Introduction
Un cop iniciat el procés participatiu al gener de 2022 i presentades les propostes per part de la ciutadania i entitats de Sant Llorenç Savall, el dia 14 d'octubre de 2022 es va realitzar a la Sala de Plens de l’Ajuntament, una sessió deliberativa oberta a tothom, per debatre i prioritzar les diferents propostes rebudes, a la qual van assistir l’alcalde, regidors i regidores, diferents representants de les propostes presentades i la tècnica municipal. Es van llegir una per una les propostes, així com la valoració de l’Informe de valoració tècnica i econòmica de les propostes, redactat per la tècnica municipal en data 11 d'octubre de 2022. D'aquesta sessió deliberativa, van sortir les 10 propostes que us presentem i que es sotmetran a votació:
PROPOSTA - PROJECTE D'INVERSIÓ
Proposta 02 - Càmeres de seguretat
Proposta 05 - Adequar zona de pas a Les Marines
Proposta 08 - Adequació del pas de l’Av. Sant llorenç fins el parc de Comabella
Proposta 09 - Rocòdrom
Proposta 10 - Tirolina
Proposta 11 - Control de l’enllumenat públic a tot el municipi
Proposta 12 - Canvi a il·luminació LED
Proposta 13 - Pintar la façana de la casa de cultura
Proposta 14 - Arranjar part baixa del carrer calvari
Proposta 15 - Un retall de la història llorençana (sobre rodes)Us recordem que podran votar totes les persones majors de 16 anys empadronades a Sant Llorenç Savall.
QUANTES PROPOSTES PODREM VOTAR?
Cada persona podrà votar només una proposta, ja que cadascuna assoleix el valor màxim de 25.000€.
-
202/11/2022 - 16/11/2022
Votació dels projectes presentats
Del 2 al 16 de novembre de 2022, inclòs, podeu votar la proposta d'inversió que considereu més necessària per al Municipi.
La votació es durà a terme en línia a través de la plataforma "Participa311" (Decidim). Per fer efectiva la votació, totes les persones empadronades a Sant Llorenç Savall majors de 16 anys s'hi hauran de registrar (si encara no ho han fet) i posteriorment podran fer efectiu el seu vot.
L'Ajuntament ofereix un suport especial per aquelles persones menys habituades a la tramitació electrònica: aquest suport es realitzarà, durant el període de votació, a les oficines municipals (Sant Feliu, 2) de dilluns a divendres de 9:00h a 13:00h.
-
317/11/2022 - 31/12/2022
Resultats de les votacions realitzades
Durant aquesta fase podreu consultar els resultats del procés participatiu.